6 Mart 2010 Cumartesi

Gün otuz dokuz: Düğün elbisesi



Hava güzel diyerek kalkıp hazırlandım. Ben evden çıkana kadar bulutlar gelmiş yine. Cumartesi sabahı enerjisiyle dopdolu, yola çıktım.

Öncelikle çekim.Dergi için.Giderken Marmara Büfe'den aldığım çift kaşarlı tostu yiyeceğim (nar+portakal da fena olmaz sanki yanında). Öğleden sonra da Bebek Midnight Express'te düğün için elbise beğenme seansı. Kuzenim evleniyor. İki hafta sonra. Annem güzel giyin diyerek beni uyardı.

Ne renk giymeliyim, fikri olan?

P.S. Yaprak Aras bugünkü Sabah Cumartesi'de beni yazmış. Heyecan. Heyecan. Teşekkür. Heyecan =)))

2 yorum:

  1. siyah elbiseni giyersin. altına da uyumlu bir çorap ve ayakkabı :))

    YanıtlaSil
  2. hey bebek!
    bak:
    ''http://corapdelisi.blogspot.com aynı siyah elbiseyle, 180 gün geçirmeye çalışıyor. Farklı çoraplar ve aksesuarlarla kıyafetini her gün değiştiriyor. Bir ayı geride bırakmış bile'' diyor sabah gazetesi bugün. burda bak: http://sabah.com.tr/Ekler/Cumartesi/YasamaDair/2010/03/06/stl_anket hemen sevgili batya'nın stil anketinin altındaki konularda.

    YanıtlaSil