8 Mart 2010 Pazartesi

Gün kırk bir: Kadınlara indirim!



8 Mart Kadınlar Günü kutlu olsun! Bugün herkesin içi neşe, sevgi dolsun =)
Ben az sonra evden çıkıp Makro'da bugüne özel %50 indirimden el ve yüz kremleri kapıcam (indirim sadece kadınlara özel ürünlerde geçerliymiş). Sonra da Galata Laundromat'taki Öykü Thurston çantalarının %40 indirimine bakıcam.

Madem hava kötü, akşama kızları bana topladım. Menüde bolonez makarna üstüne tiramisu düşünmekteyim. Salata, sebze, haşlamaya bugün veda =))

3 yorum:

  1. Sanırım begenmezsen okuma blogunun sahibi hanımefendi blogunuzu beğenecektir kıyafet satınalmadan geçen 6 ay için.

    YanıtlaSil
  2. varsa yoksa herşey kadınlara zaten!!! erkeklere bişi çıkartacaz.indirim yapacaz yada iyi bişi yapacaz diye milletin ödü kopuyor... herşeyde hep biz kekleniyoruz. bi dünya erkekler günümüz bile yok!!! hala kadın hakları diye neden ciyaklıyorsunuz anlamıyorum...

    YanıtlaSil
  3. yalnız gün geçtikçe şaşırıyorum ne kadar hoş ve birbirinden farklı kombinler yaratıyorsun hem de tek elbiseyle :D

    YanıtlaSil