28 Nisan 2010 Çarşamba

Gün doksan bir: Yolun yarısı




Üç ay önce başlamışım bu projeye. Bazı günler daralmışım ben ne giyicem diye, diğer günler acayip hoşuma gitmiş sokaklarda dolaşmışım uydurduğum kombinlerle.

Penti sponsor olmuş, Hürriyet'te Sibel Arna yazmış, Yaprak Aras Şahinbaş köşesinde yer vermiş, Eskişehir sosyetesinin dergisi Motto'ya çıkmışım, NModa'da hikayem anlatılmış, blogger'lar anlatmış. Mutluyum. Yola devam. Paylaşmak istedim sadece doksan günün hikayesini.

Üzerimde gördüğünüz de Penti koleksiyonundan dantelli tayt. Çok sevdim. Başka renklerini de isterim

6 yorum:

  1. ne güzel bir tayt o öyle..
    ayrıca başarılarının devamını diliyorum (:
    peki 6 aydan sonra n'olcak ?

    YanıtlaSil
  2. Dantel gerçekten de 2010a damgasını vurdu. Etrafta bunca dantel içerikle şey olmasına rağmen kimisi güzel kimiyse bayağı duruyor. Fotoğrafı görmeden önce Penti'de böyle bir model olduğunu bilmiyordum. Penti görüyorum ki dantel temasını en güzel şekilde bacaklara taşımış. Hem çok sexy, hem de çok hip. Bence bu taytı sık sık giymelisin, sana çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. çok sexi görünüyorsun ( Lionel )

    YanıtlaSil
  4. Süpersin :) tayt harika, sen harika, geride bıraktığımız 90 gün harika!başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. baslarda daha yaratici kombinlerle dha yaratici pozlar veriyordn ama nedense bu siralar nerdeyse ayni olan pozlar veriyorsun. dha cilgin, eglenceli kombinlerle pozlar bekliyorz sendenn.. :)

    YanıtlaSil
  6. pentinin yırtık jean gorunumlu taytları gercekden muhtesem bayılıorm

    YanıtlaSil